pluggpluggplugg!

Ja, det är nog det ända jag hinner med i mitt liv. Det är att plugga röven av mig rent ut sagt!
Sitter just nu med en engelska inlämning om "Attacken mot Pearl Harbour" som ska vara klar på onsdag. Blir förhoppnings klar inatt någongång kanske:P
Ska bli skönt att träna sen, inte för jag känner att jag hinner, men skönt att få en liten paus.
Skulle vara skönt att få iallafall ett litet lov just nu.. Får helt enkelt se fram emot sportlovet som är om...2 veckor?

Ja men då får jag nog gå tillbaka till plugget nu då.
Have a nice evening! 
Love /F. 

Kommentarer
Postat av: Emma

snuttttifnutti<3

2010-02-01 @ 21:38:16
URL: http://emmaajohannsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0